Son 30 ildə körpələrə yönəlmiş televiziya proqramlarının sayı artıb.
Orqanik.az Lent.az-a istinadla bildirir ki, 1997-2014-cü illər arasında 0-2 yaşlı uşaqlar arasında ekran qarşısında qalma müddəti iki dəfə artıb.
Yeni araşdırma passiv ekrandan istifadənin azyaşlı uşaqların intellektual inkişafına təsirini müəyyənləşdirib. Bu zaman məlum olub ki, ekran qarşısında oturmaq baxış kontekstindən asılı olaraq faydalı ola bilər.
Portsmut və Paris-Nanter universitetlərinin tədqiqatçıları son iyirmi ildə dərc olunmuş 478 araşdırmanı təhlil ediblər. Onların nəticələri göstərib ki, erkən yaşda televiziya qarşısında çox qalmaq xüsusilə kiçik uşaqlar üçün oyun, dil inkişafına və icra funksiyalarına zərər verə bilər.
Tədqiqatlar onu da göstərib ki, valideyn və ya böyüklər yanında olarsa, uşaq üçün ekran vaxtı daha faydalıdır, çünki onlarla ünsiyyət qura və suallar verə bilər.
Araşdırmalar göstərir ki, ekran vaxtı əgər yanında valideyn və ya böyüklər varsa, uşaq üçün daha faydalıdır, çünki o, onlarla qarşılıqlı əlaqə yarada və suallar verə bilər.
Əgər siz övladınızla televizora baxırsınızsa, ətraflı danışırsınızsa və baxdıqlarınızı şərh edirsinizsə, bu, ona proqramın məzmununu daha yaxşı başa düşməyə, maarifləndirici proqramlar zamanı əldə etdiyi bilikləri möhkəmləndirməyə kömək edə bilər.
Tədqiqatçılar belə qənaətə gəliblər ki, birlikdə izləmək həm də danışıq bacarıqlarını inkişaf etdirməyə kömək edə bilər və uşaqlara müvafiq TV-yə baxma davranışı üçün nümunə modeli təmin edə bilər.
Düzgün məzmun növü zərərdən daha çox fayda verə bilsə də, tədqiqatçılar xəbərdarlıq edir ki, televizora baxmaq sosiallaşma kimi digər öyrənmə fəaliyyətlərini əvəz etməməlidir.
Orqanik.az